Oikeita hyötyjä
Saumattomasti synkronoituna.
Hallitse autoasi SEAT CONNECT -sovelluksen tai auton infotainment-järjestelmän kautta. Tee elämästäsi helpompaa.
Minne ikinä menetkin, SEAT CONNECT -palvelut pitävät sinut yhteydessä autosi kanssa. Voit hallita autoasi ja käyttää sen toimintoja mistä ja milloin tahansa.
Jatkuva yhteys tarkoittaa myös mielenrauhaa. Missä sitten oletkin.
Kaiken tarvittavan voit tehdä älypuhelimella etäyhteyden kautta.
Helppo pääsy tietoihin ja täydellinen liitettävyys kaikkeen, mitä mahdollisesti tarvitset matkallasi.
Lataa SEAT CONNECT -sovellus ja luo oma SEAT ID -tunnus. Ja ala nauttia SEAT CONNECT -palveluista.
Onko veloitukseton kokeilujaksosi päättynyt? Voit jatkaa SEAT CONNECT -palvelujen käyttöä uusimalla tilauksesi muutamalla yksinkertaisella vaiheella.
Elämä on mukavaa musiikin kanssa – ja vieläkin mukavampaa, kun sen saa valita itse. Synkronoi SEATisi Apple Music -palveluun ja striimaa 75 miljoonaa kappaletta kosketusnäytöltä ilman mainoksia. Ohjeet Apple Music -palvelun liittämiseen näet viereisestä videosta.
Mikäli haluat aktivoida Mii electricin e-SIM-kortin, ota ensin yhteyttä SEAT-huoltoon.
VIN (ajoneuvon valmistenumero tai alustanumero) on autosi yksilöity 17-numeroinen tunnuskoodi. Löydät VIN-numeron rekisteriotteesta tai tuulilasin kuljettajan puoleisesta alakulmasta. Tarvitset sitä rekisteröidessäsi autoasi järjestelmään ja määrittäessäsi SEAT CONNECT -profiilisi.
S-PIN on nelinumeroinen koodi, joka luodaan SEAT ID -tunnuksellesi rekisteröinnin aikana. Tarvitset sitä lukitsemiseen ja avaamiseen etäyhteydellä, sekä ilmastoinnin kauko-ohjaukseen.
Kun olet luonut SEAT ID -tunnuksesi, saat sähköpostin, jossa sinua pyydetään vahvistamaan tilisi. Voi kestää muutaman minuutin, ennen kuin vahvistusviesti saapuu sähköpostiisi (muista tarkistaa myös Roskapostit-kansio). Avaa sähköposti ja klikkaa siellä olevaa linkkiä vahvistaaksesi tilisi. Sen jälkeen voit kirjautua älypuhelimellasi SEAT CONNECT -sovellukseen SEAT ID -tunnuksellasi. Kun olet rekisteröitynyt, sinun tarvitsee vain rekisteröidä autosi järjestelmään ja liittää se käyttäjätiliisi, jotta voit nauttia kaikista SEAT CONNECT -verkkopalveluista.
Jos et saa vahvistusviestiä, ota yhteyttä SEATin asiakaspalveluun, niin autamme sinua.
Jotta voit käyttää SEAT CONNECT -palvelua, sinun on liitettävä auto käyttäjätilillesi. Voit tehdä tämän kirjautumalla SEAT CONNECT -sovellukseen ja kirjaamalla autosi VIN-numeron (valmistenumero) järjestelmään. Saat 8-numeroisen rekisteröintikoodin (”pariliitoskoodi”), joka on syötettävä auton Navi-järjestelmään rekisteröinnin suorittamiseksi (Asetukset -> Verkkopalvelut -> Rekisteröinti).
Varmista ensin, että sinulla on käytössäsi:
- Toimiva internet- ja datayhteys
- Ajoneuvosi oikea VIN-numero
- SEAT-malli, joka on yhteensopiva haluttujen palveluiden kanssa
- Voimassa oleva SEAT CONNECT -palvelusopimus (tarvittaessa)
Jos mikään yllä olevista ei ratkaise ongelmaa, ota yhteyttä jälleenmyyjään.
Jos et rekisteröidy ja aktivoi SEAT CONNECT -palvelua, voit käyttää vain lain edellyttämiä toimintoja (yleinen hätäpuhelu).
SEAT ylläpitää tietokantaa kaikista asiakkaiden toimittamista henkilötiedoista sekä muista tiedoista, joita tarvitaan SEAT CONNECT -palveluiden oikeanlaiseen toimintaan, kuten ajoneuvotiedot ja maantieteellinen sijainti. Kaikki SEAT CONNECT -palveluiden tiedot kuuluvat asiakkaalle. Tietojen käyttö edellyttää asiakkaan suostumusta.
Kaikki tietojen käyttö tapahtuu EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Lisätietoja saat tämän sivuston Käyttöehdot ja yksityisyydensuoja -osiosta
Huomaa, että vain SEAT ja sen jälleenmyynti- ja huoltoverkosto käyttävät kaikkia tietoja. Tietoja ei jaeta kolmansille osapuolille kaupalliseen käyttöön, ja useimmissa tapauksissa ne pidetään nimettöminä (ei-anonyymejä tietoja käytetään vain tarvittaessa). Tällaisissa tapauksissa SEAT käsittelee tietoja tiukkojen tietoturvaohjeiden mukaisesti.
Autosi on oltava jokin seuraavista malleista:
- SEAT Mii electric
- SEAT Leon, joka on valmistettu toukokuusta 2020 eteenpäin
- SEAT Arona, Ateca, Ibiza ja Tarraco, valmistettu syyskuusta 2020 eteenpäin
SEAT CONNECT on saatavilla Saksassa, Belgiassa, Tšekissä, Tanskassa, Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Ranskassa, Iso-Britanniassa, Irlannissa, Itävallassa, Sveitsissä, Italiassa, Espanjassa, Portugalissa, Puolassa, Unkarissa, Kreikassa, Kyproksella, Alankomaissa, Luxemburgissa, Bulgariassa, Romaniassa, Kroatiassa, Sloveniassa, Maltalla, Slovakian tasavallassa, Andorrassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Serbiassa, Albaniassa, Makedoniassa, Bosnia ja Hertsegovinassa, Ukrainassa, Montenegrossa ja Gibraltarilla.
Uusimmat tiedot saatavuudesta omassa maassasi löytyvät My SEAT -sovelluksesta.
Ilmainen kokeilujakso voi vaihdella maasi ja laitteidesi mukaan, mutta se kestää aina vähintään 12 kuukautta. Palvelun kesto on linkitetty ajoneuvoon ja näkyy käyttäjätililläsi. Kun ilmainen kokeilujakso on ohi, sinun on uusittava tilaus, jotta voit nauttia palveluista jatkossakin.
In-car-aktivoinnin avulla voit kirjautua ajoneuvosi tietoihin (autossa ollessasi), linkittämällä sen SEAT ID-tunnukseen, jotta voit aloittaa SEAT CONNECT -palveluiden käytön.
Rekisteröintiavustaja opastaa sinua yksinkertaisessa prosessissa, jossa luot SEAT ID -tilisi ajoneuvoosi, kirjaudut sisään, rekisteröit ajoneuvosi ja liität sen tietoihisi (”Garage”). Rekisteröintiprosessin aikana voit tarkastella kaikkia tarvittavia oikeudellisia tietoja (GTC, tietosuojakäytäntö) ja hyväksyä SEAT CONNECT -sopimuksen.
Tarkista ensin, että SEATissasi on internetyhteys käytössä ja että käyttämäsi rekisteröintikoodi ei ole vanhentunut (rekisteröintikoodi on voimassa yhden vuoden). Jos tämä ei ratkaise ongelmaa, yritä poistaa ajoneuvo SEAT CONNECT -sovelluksessa olevista tiedoista (”Garage”) ja lisätä se uudelleen. Saat uuden rekisteröintikoodin autoon liittämistä varten.
Voit valita ja vaihtaa eri yksityisyystilojen välillä infotainment-järjestelmän palvelunhallinnan ja asetusten kautta.
Jos kadotat laitteen, voit vaihtaa salasanasi menemällä SEAT CONNECT -palveluun toiselta laitteelta. Uusi salasana vaaditaan, kun käytät mitä tahansa SEAT CONNECT -sovelluksen palvelua. Turvallisuuden lisäämiseksi voit muokata sovelluksen asetuksia siten, että sinun on annettava salasanasi uudelleen 5, 10 tai 15 minuutin kuluttua, mikäli tilillä ei kyseisenä aikana ole toimintaa.
Varmista ensin, että älypuhelimeesi on asennettu sovelluksen uusin versio. Voit tarkistaa asian käymällä Apple App Storessa tai Google Play Storessa ja asentamalla kaikki saatavilla olevat päivitykset.
Jos sinulla on edelleen ongelmia SEAT CONNECT -tiliisi kirjautumisessa, voit siirtyä SEAT ID -portaaliin ja tunnistautua tilillesi ja vaihtaa salasanasi käyttämällä kirjautumisessa käyttämääsi sähköpostiosoitetta, käyttäjätunnustasi tai matkapuhelinnumeroasi. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä SEAT CONNECT -asiakaspalveluun, niin autamme sinua.
Onko sinulla kysymyksiä, ideoita tai palautetta liittyen SEAT CONNECT -palveluun? Soita meille, tai ota yhteyttä sähköpostitse.
SEAT CONNECT -palvelukeskus
puh. 990 800 4000 20 20
avoinna klo 10:00-22:00
SEAT CONNECT -tuki
seatdigitalsupport@seat.es
SEAT ID -tuki
seat-id.support@seat.es
Kansainvälinen palvelukeskuksemme palvelee sinua suomeksi kaikissa yhteydenottokanavissa. Hinnat Suomessa ja ulkomailla soitettaessa riippuvat operaattorisi hinnoittelusta. Varmista puheluhinnat omalta operaattoriltasi.
*Ei saatavilla Mii electric -malliin
**SEAT Leon toukokuusta 2020 eteenpäin. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco syyskuusta 2020 eteenpäin
***Saatavana toistaiseksi vain Leoniin tietyissä maissa. Tulossa Suomeen myöhemmin, kysy lisää SEAT-jälleenmyyjiltä.