Polttoainejärjestelmä: Bensiinin suorasuihkutus
Sytytys: Elektroninen ohjausyksikkö
Ahtaminen: Turboahdin
Polttoaine: Bensiini 95 E 10
Öljysäiliön tilavuus (I): 4.8
Generaattori (A): 140ME
Akku (Ah/A): 59-68-70 / 320-380-420
Kiihtyvyys 0-80 km/h (s): 6.1
Kiihtyvyys 80–120 km/h (s) at V: 11.9
Kiihtyvyys 1000 m (s): 30.0
Korityyppi: Farmari
Akseliväli (mm): 2686
Omamassa, ml. kuljettaja (kg): 1411
Omamassa, ml. kuljettaja, edessä/takana (kg): 832 / 579
Sallittu kokonaismassa (kg): 1990
Jarruttoman perävaunun suurin sallittu massa (kg): 700
Jarrullisen perävaunun suurin sallittu massa, nousut enintään 8% (kg): 1700
Jarrullisen perävaunun suurin sallittu massa, nousut enintään 12 % (kg): 1500
Vaihteiston tyyppi: 7-vaihteinen DSG-automaattivaihteisto
Välityssuhde I: 3.500
II: 2.087
III: 1.343
IV: 0.933
V: 0.974
VI: 0.778
VII: 0.653
R: 3.722
Vetopyörästön välityssuhde 1: 4.800
Vetopyörästön välityssuhde 2: 3.429
Vetopyörästön välityssuhde 3: 4.500
Nopeus 1000 r/min, IV/V (km/h): 25.8 / 34.7 / 43.4 / 51.7
Vanteet: 7.5Jx17 ET46 / 7.5Jx18 ET46
Renkaat: 205/50R17 93V / 225/40 R18 92Y
Etujousitus: McPherson-pyöräntuenta, kierrejouset ja hydrauliset iskunvaimentimet
Takajousitus: Yhdystukiakselisto, kierrejouset ja hydrauliset iskunvaimentimet
Ohjaus: R-EPS (sähköinen ohjaustehostin)
Kääntösäde (m): 10.5 / 11.2 (seinien välissä)
Jarrujärjestelmä: Kaksinkertainen hydrauliikkapiiri ja jarrujärjestelmä diagonaalisesti jaettu sähköisellä jarrutehostimella
Etu- ja takajarrujen tyyppi: Levyjarrut (edessä jäähdytetyt)
Etujarrut (mm): 288x25
Takajarrut (mm): 272x10
TSI Direct Injection
Electronic map-controlled ignition
Turbo charged
ROZ 95
4.8
140ME
59-68-70 / 320-380-420
*1.4 e-HYBRID 150 kW DSG (204 hv):
Sähkömoottori: suurin teho 85 kW/116 hv, suurin vääntömomentti 330 Nm
Järjestelmä: suurin yhteisteho 150 kW/204 hv, suurin yhteisvääntömomentti 350 Nm
**e-HYBRID-malli
***TGI-kaasuhybridi